Gårdagens outfit @ponnyerna

Börjar med Davens outift som han hade på fotograferingen igår!
synd att jag inte fick en bild när jag hade min T-Shirt som är samma färg som schabrak och lindor!
Daven:
Träns: hubertus
Sadel: bates innova
schabrak: BR
Lindor: BR
Boots: eskadron
Jag:
Tröja: HV Polo
Ridbyxor: CRW
Stövlar: treadstone
'
Chippens otufit: får bli en  tradig och halv taskig bild ifrån när vi galopperar fram.
Chippen:
Träns: hubertus
Sadel: bates innova
Schabrak: inget märke! köpt med maja i en utländsk affär på falsterbo
Lindor: samma där, inget märke på dom
'
Jag: samma som på Daven
'
Hoppas ni är taggae på att se bilder nu!

Kommentarer
Postat av: nicole thore

snyggt

daven gillar jag mest

färgen klär han<3

2012-03-26 @ 21:35:22
URL: http://nicolemaribelforever.devote.se
Postat av: Sandra

Jösses vilka fina hästar du har!

Sv: Om jag någon gång kommer tävla lika högt som du så hoppas jag vi träffas! <3

2012-03-27 @ 07:57:16
URL: http://motosidressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0