Har glömt berätta för er

Att mina saker ifrån Exlusive har kommit nu!
fick dom för ett tag sedan och dom var hur fina som helst, måste ta tag i detta och fota sakerna.
Fick hem 2 täcken, ett par lindor samt en boxgardin
Mycket nöjd, och hade ju kunnat anväda min boxgardin uppe i nordhalland men så blev det inte.
'
En sak som jag reagerade på dock var storleken på lindorna, dom var så himla breda! har aldrig sätt så breda, nästan lika breda som hela davens ben, nej men får hoppas det inte ser allt för konstigt ut, hade nog inte beställt dom om jag visste att dom såg ut så! men jag får prova dom på honom när jag har mer tid.
(dock inte den färgen på bilden) För här ser dom ju inte alls så breda ut
bortsätt ifrån det älskar jag Exlusive, dom har alltid saker av bästa kvaliteé och ett stort utbud på sakerna.

Kommentarer
Postat av: Sandra Dagh

Vad tycker ni om ex. helgens blogg on MY blog? You decide..



Bara att droppa kommentar!



Hur har din vecka varit annars då? :)

2012-03-10 @ 15:01:13
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0