Helenas kurs

somsagt för ett tag sedan var jag på kurs hos min tränare, 2 dagars träning och jag har ju helt glömt bort att skriva och lägga ut bilder därifrån, Men ni får lite smakprov så länge mamma fotade första dagen och frida fotade lite andra dagen, Mamma filmade även lite ifrån första dagen!
'
Första dagen var jag jätte nöjd med daven, han arbetade på bra! dock gjorde vi inte mycket rörelser och sådär utan jobbade mest med grunden, då det faktiskt var ganska länge sen hon hade sin kurs. och det har hänt väldigt mycket ifrån där till nu.
lite bilder ifrån Lördagen:
Söndagen:
Gick det så mycket bättre! Daven var så himla fin, vi gjorde mycket rörelser,ökningar, övergångar kommer ihåg att jag då kände att det var den absolut bästa träning vi gjort. ( men nu har jag haft bättre)
Det roliga var att han hade mer energi andra dagen än första!
alla bilder ifrån söndagen är när jag rider fram:
Inte så bra bild men kolla hans nacke, där börjar det hända saker:
Har några fler bilder ifrån söndagen som kommer i ett tidsinställt inlägg lite senare när jag är i stallet.

Kommentarer
Postat av: hihihi

ska du inte berätta om hur det gick på tävlingen? :)

2012-03-19 @ 20:30:46
Postat av: Julia - tävling på bloggen i samarbete med CF hästshop

Hur lång är du? :)

2012-03-21 @ 01:37:16
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0