Helgen kort sammanfattning

Började helgen med att jag åkte med frida hem, och vi skulle gå på jägers men senare på kvällen fick vi sticka hem för jag blev sjuk och hade hög feber. kul!
'
Lördagen sen upp tidigt, åkte till fridas stall och tog massa fina bilder på henne och peewee åkte sen hem till mig och red ut på mina ponnyer frida fick rida chippen.
Lugn härlig tur i solnedgången.
'
Söndag: även då upp tidigt åkte till mitt stall fotade och red daven, gjorde snabbt iordning chippen för fotografering och ridning.
Frida har tagit massor med fina bilder över 1600 bilder har jag! haha
'
Somsagt har jag inte varit helt kry dom här dagarna och därför har det varit väldigt jobbigt samtidigt som det varit super kul! därutav att jag helt enkelt inte orkat uppdatera er under helgen.
Blev mer sjuk igår kväll och fick därför även hoppa skolan idag, så skulle egentligen bara tagit det lugnt i helgen om jag ville bli frisk snabbare men vi har haft super kul! varför skulle min sjuka göra så helgen inte blev av. Det roliga om jag tar det så var att både jag och frida har varit sjuka i helgen och har gått runt som zoombies!
haha avbruten fotografering pga av chippens kli på benet hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0