Nya Stövlar beställda

Mina förra stövlar har blivit så korta i skaftet och jag tycker inte alls dom är snygga längre!
samtidigt som dom börjar gå sönder titt som tätt, just nu är dom på lagning igen..
Så med hjälp av helena har vi ju beställt hem ett par nya ridstövlar till mig, det är ett par königs favorit
känns som det kommer bli så bra när dom väl kommer.
Valde mellan helt vanliga eller lackade, men kom fram till att helt vanliga passar mig bättre
här har ni ett par lackade:
vad har ni för stövlar rekommenderar ni några speciella?

Kommentarer
Postat av: Alva

Jag har ett par Cavallo Piaffe plus som är supersköna för att vara dressyrstövlar. Dom är inte helt spikraka bak på vaden, så att såna som jag som har lite bredare vad ska kunna få plats med den. Jag skulle tillexempel inte få upp dragkedjan på ett par könings... Men den har hög dressyrbåge och det tycker jag är snyggt! Jag köpte dom på Sharpman i mjölby för halva priset; 3250 kr.

2012-03-05 @ 17:33:31
URL: http://livelysunflower.blogg.se/
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

De är så snygga!

2012-03-05 @ 23:26:50
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0