Svar på fråga

Hej jag undrar bara lite: Var hittade du dina ponnyer? och har du någon film på dom? hur högt har du tävlat med dom?
'
Börjar med Jonny Be Good:
Tänkte ta och svara på denna frågan, Och Chippen hittade faktiskt min tränare på hastnet när han var tillsalu, vi hade sätt honom på annons bilden men tyckte inte han var super rolig.
Men min tränare tyckte ändå att vi skulle åka och kolla på honom,( Hade tänkt berätta i ett separat inlägg om första tankarna när vi var och tittade), fakiskt en rolig historia haha.
Men Vi hittade honom alltså på hastnet, för snart 2 år sedan vilket jag är så glad för!
Kan ju även säga att direkt så rörde han sig inte när jag kollade på honom, men det var ändå saker jag fastnade för och nu har vi ju fått till hans gång riktigt bra!
'
Hur högt jag tävlat: Ja på Chippen har jag tävlat ganska högt faktiskt, på mindre än ett år debuterade vi nationellt, och senare på sommaren fick vi också våra sm kval, ett på över 68%
Men den största tävling vi gjort tillsammans är såklart Ponny SM 2011

'
Hesselteich's Davenport:
Hittade vi i tyskland, eller jag ska inte säga att vi gjorde det utan min tyska tränare hjälpte oss att ta fram några fina ponnyer så vi åkte sedan ner och provade dom. Första intrycken på daven var helt galet att jag skulle få hoppa upp på en så fin ponny, man smälte bara av att se på hans gång och hans super härliga färg!
Men vi bestämde oss för att det var honom vi ville ha, så för snart 6 månader sedan fick jag hem honom.
Det är jag också väldigt glad för, eftersom det hänt mycket med den ponnyn på kort tid!
'
Hur högt jag tävlat: Ja eftersom att daven är helt orutinerad har vi inte tävlat jätte högt, men vi har gjort regionala starter LA:1, tillsammans på denna tid har vi gjort 4 starter och vunnit 3 av dom på över 70%
Men i helgen ska vi faktiskt debutera LA:P1 och hoppas på nationellt kval

'
Filmer har jag också på dom båda 2
här kommer en en film Chippen först:
dock är det ett tag sen
och här är en på Daven som jag la ut nyligen

Kommentarer
Postat av: Frida Hallgren - www.fridahallgren.se

Kuuuul att se fina ponnyer!!! Äntligen en ponnyblogg att följa :-) följer min fd. ponny som går på nationell nivå med nya ägaren, så håller lite koll på ponnydressyren med.

/www.fridahallgren.se

2012-03-13 @ 19:43:29
URL: http://www.fridahallgren.se
Postat av: Julia - tävling på bloggen i samarbete med CF hästshop

Älskar första bilden!

2012-03-13 @ 21:16:13
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0