Uppdateringen kommer bli bättre!

Hej igen! Usch ja förlåt för den ur usla uppdateringen här nu, men det är så sjukt mycket i skolan med alla prov och inlämningar, och nu har jag gjort en liten hög så det lättade jätte mycket! men har fortfarande mycket som ska göras till nästa vecka, Samt plugga FEI programen..
Jag kommer att börja uppdatera er bättre nu iallfall så ni vet.
'
Men i helgen kommer det också bli ganska svårt eftersom att jag ska tävla både lördag och söndag, men jag ska försöka göra lite tidsinställda imorgon som dyker upp under helgen!
Men kan även avslöja att jag har saker på G med bloggen, men kan inte gå ut med något nu då det är ganska nytt.
Nu vet ni iallfall hur läget ligger till
fin mina

Kommentarer
Postat av: Julia - tävling på bloggen i samarbete med CF hästshop

Vilken gullig bild!

2012-03-16 @ 00:55:49
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Sara

härlig bild :)

2012-03-16 @ 11:29:31
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0