Vad tror ni, hur är Chippen?

Har sätt att andra har haft sånna här frågor innan,ex matilda och det hade faktiskt varit riktigt roligt att se vad ni tror om Daven och Chippen alltså hade jag tänkt börja med Chippen, och sen kommer Daven.
'
Alltså! hur tror just DU att chippen är, ridmässigt och i hanteringen?
skriv så mycket du vill, Jag kommer läsa igenom era kommentarer noga, och det ska bli riktigt roligt att läsa!
Bäst/Närmst motevering kommer jag att ladda upp i ett inlägg, samt skriva hur han är för mig och hur jag tycker.
Det ska bli Extra kul eftersom chippen har den traven som han har då man verkligen måste rida

Kommentarer
Postat av: nicole thore

Jag tror att han är inte änkel att rida. så man måste arbeta mycket. han ser ut som om han är mycket trevlig att hålla på med och kelig är han säker och han tycker de är kul när man ökar mycket i galopen..

2012-03-02 @ 21:24:40
URL: http://nicolemaribelforever.devote.se
Postat av: minna

jag ska inte svara va ?? ^.^

2012-03-02 @ 21:42:27
Postat av: Jenny

Jag tror faktiskt att han påminner lite om min ponny, stor personlighet och jätte snäll i hantering,

Men Jag tror att han är svår att rida, man måste verkligen rida RÄTT för att de ska bli just, RÄTT.

Jag tror även att han är pigg och sammarbets villig.

Kanske älskar han att öka traven och galoppen som min ponny?;)



kram!♥

2012-03-03 @ 10:03:12
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Sandra

Han är nog snäll att lasta, borsta och allt annat i hanteringen. Men han kan nog ha en dag om året då han är på dåligt humör. I ridningen är han samarbetsvillig men vill man få honom att göra någonting riktigt bra måste man rida, speciellt i hans sväviga trav ;)

2012-03-03 @ 15:01:15
URL: http://ponnylover.blogg.se/
Postat av: Linn

I hanteringen så tror jag att han är snäll, lasta, borsta och så men visst nån gång är han busig eller asså aa!

Och ridmässigt så tror jag att han är rätt svår. Att man måste rida och hitta de rätta knapparna och det kan vara svårt. Att han vill jobba men får att få honom att jobba bra så måste man få jobba lite. Men tror även att han vill jobba och göra rätt!

2012-03-03 @ 15:25:34
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/
Postat av: minna och hwrkules <3

Jag tror att han är väldigt snäll i hanteringen och gillar att mysa, men ibland kan han pussas lite för hårt x) i ridningen tror jag att han också är snäll men väldigt pigg ! och han kan ibland bli surig och göra lite som han vill ;))

2012-03-03 @ 15:58:50
Postat av: minna och herkules <3

jag menade minna och herkules på namn :)

2012-03-03 @ 15:59:42
Postat av: Anonym

Tagit iden från matilda holmströms blogg? Säkert ok, hon är superfullig;-)

2012-03-03 @ 16:37:57
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Jag tror han kräver mycket ridning för att komma till sin rätt. Mycket skänkel, sen tror jag han är väldigt schyst både i ridningen och hanteringen.

2012-03-03 @ 22:17:46
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilken snygging!

2012-03-04 @ 02:09:58
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0