Hemma efter en mysig helg med Sofie

Har precis kommit hem, Idag har jag varit iväg hos sofie andersson, och tränat mina ponnyer.
Igår åkte jag till sofie för att fira valborg med henne, super mysigt! tittade på film, åt massa godis och chips och massa annat gott. Har som alltid väldigt roligt med henne, och glömde nästan bort bloggen lite, men senare på kvällen var det tänkt att vi skulle blogga lite men var så trötta så vi somnade istället.
Idag följde jag fört med sofie på hennes träning, och sen åkte jag hem för att träna mina ponnyer.
'
Båda ponnyerna gick super idag faktsitk! dom har haft det ganska lungt nu efter tävlingen men nu är det dags att sätta igång igen, båda gick somsagt väldigt bra. och mamma knäppte lite bilder på chippen och mig, som jag laddar upp senare när dom är överförda på datorn.
Sofie Andersson och Holliday hade en bra lördag i Hässleholm.
här får ni en bild på fina holly och sofie ifrån helgens tävlingar!

Kommentarer
Postat av: Nadja Och Priory Bambi

http://nadjalundbergs.blogg.se/2012/may/mina-tva-dromponnysar.html#comment



du borde kolla in detta inlägget, står om en viss liten isabell där!! ;)

2012-05-01 @ 21:54:44
URL: http://nadjalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0