Nästa- Mantorp!

Jag har kanske inte sagt, men jag ska ju somsagt till mantorp nu i helgen!
det kommer att bli årets första meeting, och jag är riktigt taggad och det ska bli så himla roligt.
Jag kommer åka tillsammans med en kompis som också ska tävla där uppe, vi kommer att åka torsdag förmiddag och kommer hem lördag kväll, sent.
Jag ska rida två klasser på fredag och två klasser på lördagen, Denna gången kommer jag bara att ta med mig Chippen då daven inte riktigt är redo för meeting än, han har ju inte ens debuterat mästerskap ;)
Jag tror och vet att det kommer bli en riktigt toppen helg, då jag kommer att träffa många vänner!
Är det någon av er läsare som ska tilll mantorp?



Kommentarer
Postat av: Alva Liew

Jag ska dit med mina b och d ponnyer. Jag tävlar för Mantorp så jag är riktigt ordenkligt taggad. Jag kommer ju också träffa massor kompisar! Och så är det min första tvådagars tävling, men jag ska inte stalla upp för jag bor 40 min från Mantorp ;)



Lycka till! <3

2012-05-16 @ 15:59:32
URL: http://livelysunflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0