oj vad dålig uppdatering

uppdateringen är för tillfället sämst!
Jag känner att jag inte har tiden och orken för att blogga, har andra saker att prioritera.
Denna helgen är det tävling, lördag: Div1 finalen,
Söndag: FEI lag och mästerskap
Nästa vecka ska vi åka upp på ett meeting i mantorp, ska börja skriva packlistor och fixa.
Har skolan inlämningar och prov, Jag tror det kommer bli att uppdateringen ligger lågt fram till sommarlovet, tyvärr! men jag ska förska uppdatera er så fort jag har tiden till det, och jag kommer iallfall skriva ut alla tävlings resultat och förhoppningsvis har jag tiden att uppdatera er nästa vecka också.
'
Nu ska jag snart åka upp till stallet och börja göra iordning Daven inför dagens start, Vädret är ingen höjdare, regnar och blåster nästintill storm usch!
vi hörs ikväll med resultat och bilder om vädret tillåter.

Kommentarer
Postat av: Bea - Dressyrryttare som satsar!

Gaah han är så snygg!



Frågestund på bloggen btw! Fråga vad du vill :') kram



http://bedressage.blogg.se/2012/may/fragestund.html#comment

2012-05-14 @ 21:11:00
URL: http://bedressage.blogg.se/
Postat av: elina

shit vad fin han är;)

2012-05-15 @ 15:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0