Packning

idag är det packning som gäller! har skrivit listor på allt som måste följa med, så man verkligen ska ta det säkra före det osäkra och kanske glömma något.
Jag tänkte iallfall att jag ska ta lite kort på sakerna som ska med, och hur fullt det blir i transporten när allt är utpackat och klart..
Har även om det inte blir allt för mycket tänkt att skriva upp vad jag har med mig för saker, och vad som är bra att tänka på att ha med sig.
'
kommer även senare i eftermiddag att träna med Chippen, och ta ett kortare dressyrpass på Daven.
Trimma programen står på schemat med Chip
'
Imorgon när vi åker kommer jag även att ha med mig min dator med trådlöst internet så jag hoppas kunna uppdatera er på vägen upp, med bilder och annat!
åh så saknat! ♥
Jag och min vän kajsa under SM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0