Sålt Chippen?

fick en fråga ifall jag sålt chippen än, och svaret är nej. Han går här hemma och är så himla fin just nu, är så rolig att rida! kommer bli de värsta i mitt liv när han måste lämna mig, men jag tänker på hans bästa han vill ut och visa upp sig och det ska han för han är så otroligt fin, en ny ryttare ska få turen att rida en sån underbar ponny som han är. Tävla och ha roligt med, precis som jag haft, dessa 2 och ett halvt år med Chippen har varit fantastiksa, jag har lärt mig något helt otroligt mycket och Chippen har tagit med mig på en resa ifrån LC till SM på ett år. 
Han är unik och speciell, samt en av mina närmsta vänner ♥
Han är helt Amazing ♥

Kommentarer
Postat av: ShireElin

Har sagt det förut men säger det igen, ni är så sjukt fina tillsammans :)

2012-11-13 @ 22:06:32
URL: http://shireelin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0