Chippen

Jag tror många av er undrar angående Chippen, om ni sätt honom nu så är han ju ute på Hastnet.
Vi har lagt ut honom för att jag börjar bli står och känner att det snart är dags att gå över på storhäst, sen vill jag även ha nästa år och satsa extra mycket på Daven.
Det känns hemskt att sälja min fina bästa vän, men han är allt för bra för att komma i andra hand, det ska han aldrig behöva göra. Han betyder så otroligt mycket för mig så det är helt sjukt. 
Aldrig har jag mött en häst med mer personlighet.
Vi har nu alltså lagt ut honom på annons, men vi har ingen alls stress att få honom såld snabbt, nästan tvärtom, och vi har även bestämt att vi inte släpper honom före Lag SM.
 
Mer kommer jag inte gå ut med för tillfället. men nu vet ni lite hur det ligger till! 

Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Sorgligt :'(

2012-09-13 @ 00:00:37
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Aw, Chippis, men det käns logiskt ändå, ni har verkligen nått er topp det här året! <3

2012-09-14 @ 19:19:12
Postat av: Rebecca

Ska du fortsätta tävla Daven tills du är arton eller säljer du honom också när du fyllt 17 och flyttar upp dig på storhäst? :)

2012-09-21 @ 23:04:27
Postat av: Karro

Åh vad fin han är!!

2012-09-23 @ 01:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0