Hej alla fina läsare som fortfarande är kvar!

Jag lovar att jag ska föröka bättra mig med uppdateringen på denna bloggen, har bara ansolut inte haft tid nu i veckan, men jag ska verkligen försöka, och om inte annat kommer jag alltid att skriva om speciella saker som händer, så som nya filmer, bilder, tävlingar och annat roligt! 
 
tänkte bara säga att jag idag kommer lägga upp en kategori med tillsalu saker, ska göra mig av med lite saker till hästarna som jag inte använder längre så titta in då om det kanske finns intresse för något! 
 
sen tänkte jag även medela att jag har en ny blogg tillsammans med Frida igen, DOCK är det ingen hästblogg utan en blogg om mitt vanliga liv, och utaför häsarna där kan ni följa mig också om ni vill :)
http://www.nattstad.se/stylebyjf
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0