Tävlingen igår.

Tävlingen igår gick både upp och ner, Men mest upp måste jag nog ändå säga. 
Första klassen LA:3 gick bra, men han var otroligt spänd och hoppade till i nästan varje hörn och jag fick inte alls fram dom ökningarna som jag vet att han kan, men jag var nöjd efteråt också. För att han iallfall höll sig på mattan, det var första tävlingen på länge och han har inte tränats så mycket ute då banan har gjorts iordning. 
Resultatet blev dock över förväntan, 71,6% vilket jag gick upp i ledning med och jag vann även klassen med stor marginal till 2an som hade 68%.
 
Andra klassen var en FEI inledande, som jag startade en timme senare så jag hann inte ens hoppa av Daven. Helena kom och hjälpte mig och han var grym på framridningen vilket tryck jag fick i honom! 
Inne på banan blev han åter igen spänd och jag fick inte ut honom i hörnorna, och eftersom programet var så mycket svårare med röresler och saker så blev allt sämre om man kan säga så. 
men jag tyckte ändå det gick okej. Vi är ute för att träna, vi är ute för att han ska få rutin, Vi är ute för att han ska lyssna på mig och för att jag ska lära känna honom ordentligt på banan. 
Resultatet blev 63,5% och slutade 3a dock var det bara två placerade, så slutsatsen blir ändå att jag är nöjd med Killen! han drar iallfall blickarna till sig och det är så roligt att många männiksor kommer fram och säger att jag har en så fin ponny och rider så fint, Man blir verkligen glad av sånt.
 
tyvärr blev det inga bilder för att Frida var sjuk och kunde därför inte följa med och ta kort :(

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför ska ni sälja chippen? :)

2012-09-11 @ 13:12:58
Postat av: elina

Grattiiiiis till vinsten:D

2012-09-11 @ 15:52:41
Postat av: Fanny

Hur kan du få så bra kvalite på din header? :) har du gjort den i photoshop och vad gör du för att behålla kvaliten? :) jätte tacksam för svar för din header lyser :D

2012-09-11 @ 20:37:17
URL: http://teamridskola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0