Dagarna bara försvinner iväg

Hej alla och förlåt för den ur usla uppdateringen, jag känner att det har varit rätt för mig att ta denna lilla pausen, skolan hästarna allt runt omkring har varit lite för mycket, men det Börjar lugna sig lite, snart är det helg, den ska jag spendera med min fina vän! Lite tid utanför allt annat så skönt. 29 skoldagar kvar innan sommarlovet, måste ge det sista som finns kvar i mig, ge järnet på dom sista nationella vi har kvar, vi har i 4 ämnen till kvar, nu är vi inne på engelska, sen är det matte,spanska och kemi.
Hästarna går bra, jag har tänkt berätta om Willands i helgen, det är synd inte dagarna är längre tänk vad mycket man hade hunnit då.

Denna veckan har jag varit mycket med Frida, kollat handboll, sovit hos henne och haft rätt lugnt med hästarna vilket varit perfekt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0