Dagen före

Hej alla, saker er så himla mycket! och känner mig så dum att jag inte uppdaterar er bättre, men för mitt eget bästa har detta känts bäst ett tag.
Imorgon är det iallafall dags för tävling, denna gången är det med Daven, han ska gå en nationell LA:4 och FEI lagtävlan, inga större förväntningar eller krav det gör oss bara mer nörvösa, utan vi ska ut för att ha roligt och träna.
 
Träningen idag med Honom gick sådär, han var väldigt fin i början, men sen fick vi igen svårt med högerfattningen men denna gången var det ifrån trav.. Men efter ett tag gick det bra, det är så mycket finlir och allt så vara hårfint för att daven är så himla känslig och svårriden så det är inte alltid lätt.
 
Chippen får nog vila idag, så jag ska bort snart igen till stallet och förbreda daven för att jag har rätt tidiga starter imorgon så det gäller att vara uppe i tid och ha gjort så mycket som möjligt innan. Har min första start runt 10 då det är ändrat. och sen nästa runt 1. Håll tummarna för oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0