Dagens

Godmorgon på er alla underbara läsare där ute! 
Idag är det Torsdag vilket betyder att jag har träning ikväll med någon av hästarna, Jag tror att det kommer bli Daven som får ta dagens träning då han behöver det mest, och sen får jag se om jag kan få någon extra i helgen istället.. 
 
Nu ska jag snart åka till skolan, Känns som det kommer bli en rätt lugn dag idag faktiskt, skönt! eftersom jag missade nationella i Kemi kan jag inte vara med och göra labrationen imorgon och sen har vi bara HK och vi ska även få höra när några överlevare ifrån andra världskriget kommer till skolan och berättar om allt dom känner till och varit med om. Det ska bli mycket intressant faktiskt! 
 
Chippen tror jag får en vilo dag idag, vi var ute i skogen igår och efter hela helgen gör det inget om han tar det lite lugnt några dagar nu, För jag känner att tiden inte kommer räcka till.. Jag måste skriva ihop en redovisning på So:n som ska redovisas imorgon och jag har inte börjat än! 
Men som vanligt väntar massor inlägg till er under dagen...
 
Ni ska vara veta vad mycket det betyder att blogga just nu, jag får dagligen in så fina kommentarer om min blogg och att jag driver en super bra blogg, och jag får även in massa tips och andra kommentarer, Det är så himla roligt att bloggen äntligen börjar ta vid och jag känner att den börjar bli en del av mig nu! 
Jag bli så himla glad när jag sitter här och läser ALLA era kommentarer som ni skickar, bäst är ni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0