FEI Mästerskap Söndag

inte en av våra bästa starter kan jag säga!
 
på framridningen var han fin, men jag kände redan när jag hoppade upp att han var lite trött, men jag red på och red inte mer än kanske 20 minuter max, men tillslut kände jag att han bjöd på bra och lyssnade på mig, och jag hade fin känlsa i traven och alla rörelser. 
 
Inne på banan, Kände jag att han var trött, och han var så himla kissig, för direkt när jag kom ut ifrån banan kissade han, det var även väldigt varmt inne i ridhuset, Men jag vet att han inte orkar hålla igång sin trav när han är kissig, för då går han och spänner sig lite, så han tappade allt i traven, det var i traven vi tappade massor med poäng vilket var synd!  men vi gjorde det bästa av det och galoppen är jag nöjd med! 
sista starten på ett fyra dagars meeting, det är klart man är lite trött. 
Men jag måste få Chippen att kissa innan vi går in på banan för detta är inte första gången det händer! haha
Jag tror jag kom någonstans i mitten med ett resultat på 64,något % och jag får väl vara nöjd med det för jag trodde inte det skulle bli så mycket. 
 
Nya tag till nästa meeting om två veckor! då är vi taggade och har känt på alla nationella en gång iår.
Fina killen! har så mycket bilder att visa er ifrån helgen 

Kommentarer
Postat av: Irma

Ni är verkligen jättefina ihop! :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Julia Wesén Cosmo

2013-04-01 @ 20:51:07
URL: http://topponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0