fler bilder söndag

här kommer en del bilder ifrån söndas, det var verkligen superfint väder och Frida var så snäll och fotade oss under hela framridningen! tack så mycket! 
Som ni ser fick han även inviga sitt nya glansiga schabrak med swarowski på sidorna, så himla snyggt! och jag är helt galen i bling saker, är så himla svag för Swarowski, och bling så jag kan aldrig få nog! och samla på mig, och hitta nytt till alla möjliga ställen, nu senast var det hjälmen som ni ser!
 
På första bilderna håller jag på att göra galopp piruett och sen såg jag att han blunda på två travbilder hahah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för glitterband du har på hjälmen? Har aldrig sett det innan! Är det populärt i "ponny-svängen"? Har du gjort det själv eller köpt det? Speciellt och snyggt i alla fall!

2013-04-02 @ 21:09:02
Postat av: Elsa

Jag undrar bara var det är som du har på ryggen. ser ut som en liten väska elr nåt. Antar att det är något som hjälper en med sitsen. Får man ha det på tävling?:)

2013-04-03 @ 10:58:57
Postat av: Ebba Nilsson

Vad är det för sadlar du har till dina ponnysar? Kan inte du ta lite bilder på dem och skriva lite om dem i ett inlägg? Tack för en super bra blogg!

2013-04-04 @ 10:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0