Gårdagens träning

Igår hade jag träning med Davenport och jag är mycket nöjd! han fick verkligen ta i och jobba igår, och det behöver han för att kunna stärka sig..
Vi jobbade mest med galoppen, gjorde enkla byten, övergångar, tempoväxlingar och tränade mycket samling, Traven jobbade vi knappt något med igår då där inte finns så mycket att jobba med. 
Så eftersom han fick gå så hårt igår så får han vilo dag idag
Jag ska bara åka bort till Stallet och rida chippen lite i ridhuset, sen blir det hem och ta helg! äntligen, Fast mycket lugnt kommer det inte att bli då vi har spanska prov och matte NP nästa vecka så jag måste börja kolla lite på det också i helgen.
 
Fick förresten in denna kommentaren för nån dag sen, och gud vad glad jag blev! sånt ger en verkligen stycka att fortsätta kämpa och göra det man tror på. Tack till alla ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0