hemma ifrån Halmstad

Nu har vi precis kommit hem ifrån Halmstad, ni vet att jag skrev förra veckan att vi skulle dit, Men det gick ju tyvärr inte då, så vi åkte dit idag iallfall, och det var så roligt! och allt verkade så bra. 
Ni kommer få reda på allt nästa helg då det är 100%
 
Men ni får gärna gissa på vad ni tror det kan vara! det har iallafall med hästar att göra. 
Så det är därför uppdateringen varit låg idag då vi var tvugna att åka rätt tidigt imorse!
 
Nu ska jag iallafall bort till stallet och rida ut på båda mina ponnyer, och sen hörs vi mer ikväll när jag kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Plönninge?

2013-04-06 @ 14:58:31
Postat av: Anonym

Fint knoppat!!:)

2013-04-07 @ 01:23:18
Postat av: Matilda

Ny häst dy ska köpa? Eller har du fått chippen såld så det är de nya ägarna som är intresserade av att köpa chippen bor i halmstad:)

2013-04-07 @ 07:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0