Hong Kong

idag är det exakt två månader kvar tills jag lämnar Sverige för ett tag och åker till pappa två veckor, tillsammans med Frida.. Det ska bli så himla skönt att ta en paus ifrån allt, vila upp sig, sola, bada och inte behöva tänka på så mycket annat. 
Även roligt att träffa pappa och familjen för det var väldigt längesen sist!
Så sa pappa även att jag får ta med en kompis, så det är blir extra roligt.. Jag ser verkligen fram emot resan. Kameran följer såklart med och det kommer bli 1000 tals bilder hahah, Det jobbiga är att vi åker lite mitt i tävlingssäsongen men just under tiden vi åker har jag nån veckas uppehåll så det passar ändå rätt okej, och jag ville få in en resa innan jag börjar gymnasiet för sen får man inte ta ledigt..
 
Som jag hört kommer det vara väldigt varmt där när vi kommer runt 35 grader och även mycket varmt i vattnet, Shopping finns där även gått om, så som Victoria's secret, A&F osv. Kan knappt vänta längre!
Jag ser även fram emot att gå till Ocean park som är ett stort nöjesfält med massa bergodalbanor precis brevid havet.
 
Så det ska bli så himla roligt bara att räkna ner 60 dagar kvar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0