Imorgon åker vi

Imorgon styr vi mot Willands och Åhus, ska bli super roligt att starta igen, fast jag är riktigt trött, det var varit en jobbig vecka.. Men jag ska göra så bra jag kan i helgen, startar en klass imorgon och två på söndag..
Varken hinner eller orkar göra massa tidsinställda inlägg till er förlåt, men jag hoppas ni förstår att jag har annat att tänka på också, jag vet knappt var jag ska ta vägen så mycket prov och saker det varit, och så hästarna och stora tävlingar på det.

Jag kom nästan precis hem ifrån stallet för jag har varit där och fixat och packat inför imorgon, nu har jag bara min egna packning kvar, och sen ska jag hoppa i sängen för jag orkar knappt hålla ögonen öppna. 
Kommer nog uppdatera er ifrån mobilen hur det går under helgen, annars får ni helt enkelt vänta till söndag när jag kommer hem. Kanske att jag hinner göra något inlägg till er imorgon, men bara bloggappen funkar så är det lugnt.

Kommentarer
Postat av: cajsa

Jag kommer och kollar på dig på söndag! Bor 5 minuter från Willands!! :)

2013-04-20 @ 10:16:59
URL: http://cmdressyr.blogg.se
Postat av: Anonym

Kom igen julia skriv. Det ör dagens höjdpunkt att få läsa dina inlägg. Kom igen nu julia, du inspirerar så många till att dortsätta med de de gör!! <3

2013-04-22 @ 22:18:57
Postat av: sara

hur gick det då? :)

2013-04-23 @ 21:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0