Måndag!

Hästarna har gått sjukt hårt nu under helgen så idag kommer jag rida Daven ett lite lätt pass i ridhuset, mjuka till honom lite, Chippen får vila efter gårdagens sjukt hårda träning, Han gick super bra verkligen! 
 
Skönt att inte ha så mycket i stallet för sen måste jag verkligen hem och plugga SO, för vi har nationella i det på tisdag, och vi har fått en hel bok som vi ska plugga in enligt läraren..
Uppdateringen kommer nog därför inte vara super, men ska uppdatera er ifrån telefonen så bra jag kan, appen funkar igen nämligen. 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej, jag har också nationella i so imorgon/tisdag men vi har inte fått något som vi ska plugga på så tänkte kolla med dig vad ni ska ha för "ämne" inom so:n? Och vad ni ska kunna? jag har geografi :)

2013-04-15 @ 15:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0