Mys med min fina!

Nu ska jag åka bort till stallet och rida Daven lite i ridhuset, och efter det har jag träning med Chippen. 
När jag kommer hem måste jag sätta mig och plugga, och städa lite, och såklart uppdatera er!
Upptdateringen har varit väldigt låg i helgen, men det finns sina anledningar, men jag lovar att bättra mig nu och jag ska även sätta mig ikväll och göra tidstinällda inlägg till er som kommer upp under veckan dom dagarna jag har mycket annat att stå i..
 
Kameran följer med till stallet idag, det var ett tag sen så jag känner för lite nya bilder, så jag kan skriva lite mer utförligt om ridpasset. 
 
Sålänge får ni se lite härliga bilder på mig och min lille ponny ifrån Hästhagen, Frida har fotat allt! och mamma kom också med på en bild, som ni ser är hon rätt mycket kortare än mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0