Sista dagen

Idag är det sista dagen på öresundsspelen, Helgen har gått så himla snabbt så det är faktiskt rätt tråkigt att det redan är över, men jag har haft så himla roligt med alla vänner och allt runt om kring! 
Idag är det iallafall sista dagen och det gäller att ge det sista man har kvar
Klassen som jag ska rida idag är FEI Mästerskap med kval till falsterbo, Men det är skönt att man bor så nära så man snabbt kan åka hem sen för det är klart att man blir så himla trött av att tävla 4 dagar, och sen imorgon är det tillbakas till skolan och vardagen igen usch! lovet har gått för snabbt. 
Men jag får ta vara på sista dagen, 
 
Rider runt 20 i 1 idag så det är rätt lagom faktiskt,När jag kommer hem sen har jag massor med nya fina bilder som jag vill visa er! 
Har även bilder så jag kan visa det nya pannbandet, men så länge får ni en söt bild på en nöjd Chip efter dagens tävling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0