skulle inte daven starta på söndagen också?

fick in en kommentar just som löd skulle inte daven starta på söndagen också?

Och helt rätt! Daven var anmäld till en FEI lagtävlan på söndagen, men efter hans presation som var långt över förväntan och att han skötte sig exemplariskt bestämde jag och min tränare att han skulle slippa den starten, dels för att han var så mentalt trött efter allt nytt, eftersom han är en lite mer nervös häst, men också för att han skulle känna att det var okej på tävling, och att det ska vara roligt att tävla.
 
Sen var det även en liten framridning, och hans klass skulle gått utomhus med alla Kürer donande innifrån och han har inte gått ute alls sen i höstas, så det kändes bara rätt att han skulle få slippa den starten.
Det var också hans första start detta året, och han har haft en del vila i vinter så därför strök vi honom!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jag tycker att tränsen du har på din ponnysar är otroligt snygga? Var har du köpt dom? Svara gärna i ett inlägg! :)

2013-04-02 @ 20:47:57
Postat av: Victoria

Hej Julia!
Vill bara säga att du har en fantastiskt bra blogg som jag läser dagligen! Den blir mycket bättre när du använder dig av nya fräscha bilder och din nya design är super fin! Keep up the good work because its a super blog! En av mina favoriter verkligen! Och dina ponnysar är grymt fina! Lycka till!
/Victoria

Svar: Gud vad glad jag blir för såna här kommentarer! tusen tack! kram
Julia Wesén Cosmo

2013-04-03 @ 11:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0