Stort Grattis till Lina Dolk!

måste bara samtidigt som jag grattar tipsa om en tävlingskompis till mig, som driver en super bra blogg som jag följer dagligen, och även hon var nu denna helgen nere i hästhagen och tävlade med hennes fina ponny! 
 
Och även ett stort grattis till Lina som blev årets stipendiat tagare, jag tror några av er vet att mamma delar ut det varje år, till minne av Emma min syster som omkom i tsunamin 2004 som själv satsade allt på dressyren ♥
Så iår var det Lina som fick ta emot detta, och det är hon värd! 
 
Hon bloggar på bloggen http://liinadolk.blogg.se/ 
En bild jag tog på Lina och Oj Oj idag 

Kommentarer
Postat av: Lina

<3

Svar: <3
Julia Wesén Cosmo

2013-04-01 @ 22:04:47
URL: http://liinadolk.blogg.se
Postat av: Xandra

du och Lina har dom bästa bloggarna jag läst!! Jag är typ Linas största fan!! haha är beroende i henne ;) du är oxå en favvo av mig!! <3

Svar: Ja Lina är en super duktig ryttare, och en jätte snäll kompis! vad roligt, såna kommentarer lyfter verkligen upp ens dagar <3
Julia Wesén Cosmo

2013-04-02 @ 22:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0