Susanne Barup träning

Idag är det dags för träning för Susanne igen! 
Jag hade tänkt att ta Daven till dit idag, då susanne inte har sätt honom tidigare så det ska bli super roligt att ta dit honom, och få höra vad en riktigt duktig domare säger om honom. 
Jag ska börja med att rida FEI lagtävlan, och efter det får jag höra vad susanne tycker och träna på våra svagheter, jag kan nog redan nu säga vad vi kommer få träna lite extra på ;)
Chippen får nog därför en vilodag då ridhuset är upptaget ifrån kl 3. 
 
Jag vet inte om det blir några bilder, eftersom att mamma ska ska skriva undertiden jag rider program, men jag tar med den och ser ifall hon kan ta något kort efter jag ridit programet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0