Susanne träningen

gick lite upp och ner faktiskt! i början var han hur fin som helst, fattade rätt galopp och allt flöt på!
sen skulle vi rida program, och han blev lite förvirrad och jag började nog rida lite annorlunda just eftersom det var program, för i galoppen blev det rätt mycket missförstånd, han fattade fel galopp och visste inte riktigt vad han skulle göra så han stannade och ville inte alls gå fram haha! 
 
Men efter programet så hjälpte susanne mig, jag fick lite tips och vi gjorde byten på medellinjen, så då kom vi in på rätt spår igen! mycket mer går inte att säga om dagens träning, det var mest galoppfattningar som gällde och sen program ridning.
 
Susanne tyckte iallafall Daven var super fin eftersom det var första gången hon såg honom, och hon trodde verkligen att han skulle kunna gå långt, och sa ofta att hon var imponerad över honom! Roligt att höra det från en GP domare :)
Min lilla gris! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så fina ni är tillsammans:) du skulle väll tävla nästa vecka, var är det någonstans?;)

Svar: vi ska till Willands :)
Julia Wesén Cosmo

2013-04-12 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0