swarovski på min hjälm

Vad är det för glitterband du har på hjälmen? Har aldrig sett det innan! Är det populärt i "ponny-svängen"? Har du gjort det själv eller köpt det? Speciellt och snyggt i alla fall!

Roligt att det är så många som undrat över och lagt märke till det jag haft på min hjälm nu senaste tävligen! det är helt vanliga swarovski stenar, med en liten blomma på. 
Jag har aldrig sätt någon ryttare bära detta, och jag har heller aldrig sätt någonstans man kunnat köpa det mer än i en ridsportsbutik här nere i skåne som heter Bengts.
Men eftersom jag älskar bling saker så kunde jag inte motstå det när jag såg det första gången, då satt det på en hatt som man tävlar med i högre dressyr och även det var super snyggt!
Det blingar och glänser så himla mycket i solen så det var många som la märke till det och sa att dom tyckte det var snyggt. 
Nej det är inget speciellt som man har i just ponny svängarna, då jag aldrig sätt det tidigare, men vem vet! många verkar tycka det är snyggt så det kanske blir populärt längre fram, Roligt iallafall att det är så många som gillar det.
Och jag är själv nöjd med att jag hittade det!
 
Det är även bra att sätta på och ta av, för det är precis som ett gummiband det töjer ut sig, så man kan lätt ta av det och sätta på en annan hjälm.
Något jag rekomenderar för den som gillar det lilla extra i blingväg


Kommentarer
Postat av: bella

riktigt snyggt! :)

2013-04-03 @ 18:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0