Tävlingen i Helgen

I helgen ska jag ju somsagt ut och tävla och vi ska till Willands, det är inte så jätte långt ifrån oss, men det känns ändå lättare att bo över...
Jag kommer rida 3 klasser på Chippen beroende på hur han går, går han super strycker vi den sista klassen.
Men som det ser ut nu ska han gå på 
Lördag: FEI mästerskap 
Söndag: FEI lagtävlan och FEI ponny kür.
 
Är riktigt taggad till Küren, älskar att rida küren, så vi får hoppas det går bra och att chippen är lika taggad som jag, Kameran hänger med såklart, det ska bli så roligt.
Nu börjar verkligen tävlingarna på riktigt! har tävling nu varje helg nästan fram till att jag ska åka. 
Varför jag bara åker med Chippen denna tävlingen är för att jag har delat upp det så dom åker på varannan just för att dom ska få nån veckas vila, jag tycker det går bra att tävla två helger i rad sen tycker jag faktiskt man borde pausa lite, skulle inte vilja ta ut mina på fler i rad. 
Därför har jag och helena bestämt att vi tar dom varannan gång och det blir ju super! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0