tillbaka till verkligheten

Godmorgon på er, om där är någon som är vaken vid denna tiden? 
förhoppningsvis inte ni som har lov denna veckan, för det är just det vi inte har.. Vi hade lov förra veckan alltså betyder det att det är dags för skola igen, usch säger jag bara, är så otroligt trött på skolan just nu, men det är inga många månader kvar! jag får ge det sista nu 3 månader till sen är det slut. 
 
Ikväll sen har jag träning med Daven, ska bli så roligt och ni anar inte hur mycket jag bara vill ut och visa upp honom och börja konkurera, men det gäller att inte flaxa runt för tidigt, för det kommer bara ge en dålig bild och dåligt resultat. 
Men snart snart kommer vi! 
Chippen får såklart några dagars vila nu, han har gått hårt och inte bara helgens arbete det var ett tag sen han vilade, så resten av kvällen kommer gå åt till bloggen och pluggandet inför nationella.
haha bara älskar bilden Chippen ser så söt ut!

Kommentarer
Postat av: sara

skulle inte daven starta på söndagen också?

2013-04-02 @ 18:12:16
Postat av: Matilda

Så fina ni är tillsammans :D vad fint de blev med de pärlorna på hjälmen:)

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Julia Wesén Cosmo

2013-04-02 @ 19:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0