Träning

Hej på er! 
Gjorde som sagt nationella i SO idag, det var någon som undrade vad vi hade och vi hade Geografi och fick en hel geografibok som vi skulle plugga in i stortsätt, men allt var mycket logiskt och lätt att svara på även om man inte pluggat alls så det var skönt, hoppas att det gick bra! 
 
Nu är jag iallafall hemma och ska snart åka bort till stallet och träna, jag vet inte om jag hinner rida båda idag för jag har läxor till imorgon som måste göras. Men kankse att jag skrittar ut en tur på Chippen han hade behövt röra på sig nu eftersom det är stora tävlingar i helgen. 
Nu är jag ännu en gång så himla taggad på att blogga så ikväll kommer jag göra tidsinställda inför hela veckan, så vänta massa uppdatering! 
 
Tar med kameran till stallet så får vi se om det blir nån rolig träning att fotografera, längesen nya bilder kom ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0