vad jag har för träns på mina hästar

Hej! Jag tycker att tränsen du har på din ponnysar är otroligt snygga? Var har du köpt dom? Svara gärna i ett inlägg! :)

Jag har samma träns till båda mina ponnyer och det var faktiskt ett av de få träns som hade just den färgen, så det ska passa till min sadel. 
Jag är mycket nöjd med min träns, och fast dom är ett år ser dom precis ut som nya! 
Tränset heter Hubertus Classic, och det är jätte mjukt och fint redan när man köper det, så jag är jätte nöjd med dom! Vi har köpt dom via en ridsportsbutik som beställer hem som heter Marietorps Ridsport . Kul att du gillar dom.

Jag undrar bara var det är som du har på ryggen. ser ut som en liten väska elr nåt. Antar att det är något som hjälper en med sitsen. Får man ha det på tävling?:)


Hahah, nej absolut inget hjälpmedel till sits eller inverkan på hästen, det är så enkelt som ett magband så man kan fästa headsetet eller vad man ska kalla det som jag har för att höra min Tränare Via.

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

När ni kom hem från thailand efter tusnamin och ni fick reda på att Emma och dina två andra syskon identifierats, hur gjorde ni med Emmas ponnys? Har ni kvar dom för att det var "emmas" och att hon varit nära dom eller sålde ni dom för att dom förtjänade att tävla på hö g nivå?

2013-04-03 @ 18:21:39
Postat av: Isa

Har Chippen full eller cob i träns? :)

2013-04-05 @ 00:24:04
URL: http://isabellellinor.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejsan. Vilken smart sak:) Får man verkligen ha de på tävlingen?
Vart får man tag i sådana ?

Jätte bra och fin blogg :)

2013-04-05 @ 21:35:23
URL: http://moanygren.blogg.se
Postat av: Moa

Hej igen. De blir anonym fast jag skriver moa! Men nu vet du att de är Moa.

Svar: absolut får man ha det på tävling, det gör ingen skillnad? det är dessutom bara bra så slipper tränaren skrika ut över hela framridnigngen, alla har såna :)
Julia Wesén Cosmo

2013-04-05 @ 21:43:36
URL: http://moanygren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0