Veckoplanering

denna veckan kommer blandas med både roliga och jobba saker, men fullt upp exakt hela veckan! 
känns faktiskt rätt skönt att ha något att göra varje dag, haha konstigt nog...
Tänkte skriva om allt som händer i skolan, hästarna och allt där runtomkring så det blir en riktigt veckoplanering denna gången! 
 
Måndag: NP i Engelska, skynda hem för att hinna med Susanne Barup träning, sen snabbt hem till Frida
 
Tisdag: Båda hästarna får vila, jag har ett bildprov i skolan, och sen är det valborg, då vi först ska till lund och sen träffa vänner på kvällen. Bor hos Frida den natten också
 
Onsdag: Lediga ifrån skolan, Fira min fina bästavän Frida för hon fyller 16, sen hem och Rida båda ponnyerna
 
Torsdag: Hemkunskaps läxa, Träning med nån av hästarna
 
Fredag: Vet faktiskt inte vad vi har i skolan den dagen, Rida båda hästarna
 
lördag:  dessa dagar är ännu rätt oplanerade, jag vet faktiskt inte vad som händer i helgen, Träffa vänner/rida
 
Söndag: dessa dagar är ännu rätt oplanerade, jag vet faktiskt inte vad som händer i helgen Träffa vänner/rida
Bild ifrån vintras, saknade vänner och Mölle

Kommentarer
Postat av: Katarina Gebart

Hej,

Jag behöver enkätsvar från bloggläsare av hästbloggar. Till min masteruppsats undersöker jag produktplacering och marknadsföring på hästbloggar.

Alla svar jag kan få uppskattas och är viktiga för undersökningen!

Länken går direkt till enkäten:
https://www.surveymonkey.com/s/hastbloggundersokning

2013-04-29 @ 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0