veckoplanering

Eftersom det är tävling i helgen måste veckan planeras in i minsta detalj för att hinna med allt med skola och hästarna! så jag tänkte dela med mig av denna veckan så får vi se om det kanske blir några ändringar längre fram, men det känns skönt att ha en grund iallafall..
 
Måndag: Chippen-Promenerade med mamma, Daven gick jogging pass
 
Tisdag: Träning med Daven för Helena, Chippen skogstur
 
Onsdag: Daven skrittas en tur, Chippen Träning
 
Torsdag: Chippen träning för Helena, Daven lättare pass
 
Fredag: Chippen skrittas, Daven dressyrpass
 
Lördag: Tävling med Chippen
 
Söndag: Tävling med Chippen
 
Såhär på ett ungefär kommer min vecka se ut, som ni ser rider jag inte mina hästar stenhårt 5 dagar i veckan utan tycker det är bättre att jobba en eller två dagar väldigt hårt och sen varva det med lite lugnare skritt turer..
Eftersom att vi ska åka iväg och bo borta i helgen kommer Daven att få vila Lördag,Söndag om Helena inte kan hjälpa mig att rida honom någon av dagarna. 
Så bli kul att komma ut på årets första riktiga Meeting och bo borta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0