Chippens halvbror

Visste ni att Chippen har en halvbror som påminner väldigt mycket om hans pappa, ljusfux med ljus man! riktigt söt måste jag säga, tycker helt klart man ser lite likheter i huvudet speciellt. Dom har likadant huvud, tycker inte att han ser så stor ut men riktigt fin! 
Inte ens jag visste detta utan jag har ju lite kontakt med uppfödarna till chippen och även hon som hade honom ett tag innan Sara köpte honom. Så det är så roligt att dom berättar allt detta eftersom han är okänd så kan man inte veta något alls om honom, men jag börjar veta en hel del om hans bakgrund vilket är super roligt! Så det var dom som berättade detta för mig och visade bilden. 
galet söt liten ponny! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vad söt! är det ett russ ? :)

2013-08-17 @ 09:55:22
Postat av: Malin Ottenbäck

Vilken söt! :)

2013-08-17 @ 16:16:13
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0