dagens planer

Mycket att stå i idag, dels ska packningen börja fixas och sen ska jag rida båda ponnyerna, samt tidsinställda till er ska göras.
Förhoppningsvis är snälla minna med och hjälper till lite med packningen och håller mig sällskap då blir det så mycket roligare, jag kommer skriva en packlistan imorgon och även utgå ifrån mina tidigare listor.
ännu en gång ber om ursäkt för min frånvaro, hoppas kunna bättra den imorgon men det har varit så mycket nu som ska fixas och göras innan SM. 
 
Igår red jag iallafall Daven i ridhuset och han gick som en klocka, han går ifrån klarhet till klarhet varje dag nu, och jag är så stolt över honom, mjuka fina enklabyten, energi genom hela galoppen och så stadig och lyssnade till 100% på mig. Kan nog knappt vara mer nöjd som ryttare, nu känns det ännu tråkigare att han inte får följa med till Sm iår. Jaja vi tränar på ändå för att bli ännu bättre!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Varför får inte han följa med??!?

2013-08-12 @ 05:56:05
Postat av: Matilda Holmström

Ja, varför ska han inte med?! Trodde du skrivit att han skulle med förut? :)

2013-08-12 @ 08:22:24
URL: http://matildaholmstrom.se
Postat av: Anonym

Åker du till SM på fredag?:)

Svar: nej imorgon :)
Julia Wesén Cosmo

2013-08-12 @ 14:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0