dagens träning!

Chippen gick som en klocka! började rida lite ute, men sen kom strålande sol och jätte mycket bromsar så vi gick in sista stunden, Fanns inget direkt att göra, Vi gjorde några slutor och öppnor samt volter, det är i volterna som man märker om han är med mig eller om han behöver komma igång lite mer med bakbenen men dom satt hur bra som helst. Så red max 20 minuter, ni vet hur jag tänker med det, vill inte sitta och nöta om det inte finns något att jobba på, plus att han ska gå dressyr imorgon igen. 
Jag trodde faktiskt jag skulle ha en något stel ponny som skulle behöva komma igång lite i sina ben i traven, men jag hade helt fel, han kanske har vilat sig i form nu en vecka när vi enbart har ridit ut, och tagit ett jogging pass på 10 minuter, var egentligen tänkt dressyr igår också men sen ändrades det. Men det gjorde ju ingen skillnad ändå! 
Mamma var snäll och tog lite kort idag när jag hade mig mig kameran haha. 
Daven var också super duktig på sin träning idag, dock blev det inga bilder, men han hade sin gula outfit, och gick riktigt bra! ska även berätta om en ny sak jag fick testa rida med. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0