Fina ponnyer inom varje kategori

Fick önskemål om att lägga ut den ponny inom varje kategori B,C,D som jag gillar eller tycker lite extra mycket om. Och jag fick inte välja mina egna utan skulle ta andra ponnyer. Och det är rätt svårt inom speciellt kategori D det finns så otroligt många fina ponnyer men jag har valt en nu som jag speciellt vill lyfta fram. 
Vilken ponny gillar ni mest inom varje kategori?
 
Kategori B - Stenbroåsens Ante
En underbart fin liten B ponny, med gångarter långt utöver det vanliga, skulle jag haft en B ponny när jag var mindre skulle han helt klart varit drömmen, vilka framben han har och vilken energi, och både traven och galoppen är riktigt bra för att bara vara en B ponny! Jag såg honom mycket ute på tävlingarna förr,Med Emma Lindén i sadeln,och om jag inte minns fel tog dom även medalj på SM 2012, nu är han såld till en ny liten ryttare som förhoppningsvis kommer komma lika långt som Emma gjort med honom.
 
Kategori C - OjOj
Den ponnyn! helt otrolig, Aldrig sätt en C ponny med dom stora rörelserna, Energin och powern han alltid utstålar på banan, man blir verkligen glad när man tittar på det ekipaget med Lina Dolk i sadeln. Detta var ett självklart val, och jag har sätt Lina och Ojoj mycket och dom utvecklas hela tiden tillsammans, dom deltog även på NM 2013, och nu kommer vi ses och hålla tummarna för dom på SM! 
 
Kategori D - Bomgaardens Dicaprio
En 6årig ponny, jag har bara sätt honom en gång ute på en ungponny tävling, han är väldigt grön och ny i detta, men hans gångarter, och lugnhet på tävling wow säger jag bara! han var så stadig och fin inne på banan inte ett steg fel! en ponny som kommer bli riktigt svår i framtiden! hans ryttarinna är Felicia Brännström.
Valet föll rätt klart, för jag vill få fram en ny begåvning! har endast en halvkass bild ifrån tävlingen.
 
haha något jag kom och tänka på nu när jag kollar på inlägget är mitt val av hästar, kolla färgen! det är inget som jag tänkt på tidigare men ja alla faller åt samma färg håll. 
 

Kommentarer
Postat av: My Sandgren

Kan bara hålla med. Min fina Ante <3 vad glad jag blir att du tycker han är fin! Tack!

2013-08-14 @ 18:08:12
URL: http://www.dressyrmy.com
Postat av: Sandra

Haha jag har också en liten dille på skimmlar, 4 av 5 hästar och ponnyer som jag haft har varit skimmlar! Och då har det varit slumpen alla gånger, har alltså inte letat skimmlar haha :)

2013-08-14 @ 22:22:29
URL: http://sandrejohansson.blogg.se
Postat av: Johanna

Gråskimlar! Jag får hem min nya häst på söndag, som är just gråskimmel haha :)

2013-08-16 @ 20:06:29
URL: http://jtdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0