Gymnasiet

nu har jag ju gått i gymnasiet i en vecka och jag trivs väldigt bra! 
i början var det lite tveksamt, klassen kändes konstig och ingen liksom pratade med någon och det var alltmänt konstigt, men efter ett tag kom vi tjejer varandra mycket närmre varandra och nu är vi iallafall en 7 tjejer tillsammans, så det är jätte roligt! stortrivs på en sån stor skola nu också, man träffar så mycket nytt folk varje dag. Läxor har redan börjat komma så det kommer gå åt mycket tid nu och fixa dom! men jag hoppas jag hinner med allt jag vill. 
lånade bilden ifrån Frida, tagen efter en härlig uteritt, nu när vi inte går i samma klass längre och ses varje dag i skolan har vi en hel del att prata om och ta igen varje gång vi ses i stallet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0