Håruppsättning

Något som jag var helt galen i tidigare var håruppsättningar till tävling, jag hade så himla mycket olika smycken och hårnålar att använda, men nu helt plötsligt använder jag knappt någonting utan jag har ett pärlnät som används nästan alltid. Lite tråkigt att det blivit så då jag tycker det är snyggt att variera uppsättningarna ibland. 
Men nu innan SM vill jag fylla på mitt lager lite igen, jag vill förnya mig med lite nya hårdekorationer, så nu under kvällen har jag suttit och kollat ut lite nya snygga saker som vi ska beställa till SM. 
 
En bra sida där jag brukar köpa alla mina hårnålar är http://dressyr.com/ som drivs av catrin henriksson, hon har ett stort utbud av hårnålar och mycket blingsaker till håret. Hon brukar även vara ute på stora tävlingar/meeting och sälja samtidigt som hon kan göra håruppsättningar direkt på en så man är fin innan start! 
Men hur viktigt är det att vara jätte fin i håret på tävling, Jag ska gå igenom vad jag har hemma inom hår väg och se om jag kan komma på någon snygg uppsättning.
Så kanske man inte behöver beställa en massa nya saker utan bara lite smått!
vad brukar ni ha i håret när ni tävlar?
två av dom uppsättningar jag använder mig mest av, vilken gillar ni bäst?
 

Kommentarer
Postat av: Annie Berggren

Donut, ett pärlband "Innanför" och runt donuten och 4 stycken små stenar :)
Tycker nog den sista uppsättningen vart snyggast! :D

2013-08-04 @ 08:41:01
URL: http://annieberggrens.blogg.se
Postat av: Jessika

Mitt hår är hopplöst att sätta upp, det bara åker ur hur mycket jag än tränar på uppsättningar. Så jag brukar bara gömma håret inne i hjälmen. Det ser prydligt ut tycker jag, allt hår är ur vägen. Jag tävlar på så låg nivå också så det känns mer "lagom" för mig än att halvt kämpa livet ur mig med en håruppsättning. ;) Men jag tycker att det är väldigt snyggt på de som har det!

2013-08-04 @ 11:30:35
URL: http://www.jessikaung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0