Havet

igår var jag somsagt vid havet och badade med chippen, min kompis Kajsa och hennes ponny Havanna, det var så himla roligt, och hästarna älskade det! 
det var så varmt och skönt i vattnet också, och vi galopperade och travade längs standkanten och en bit ut i vattnet, det var så lång grunt att man nästan kunde gå hur långt ut som helst. Så vi gick en bra bit ut också.
I bakgrunden hade vi Köpenhamn och Öresundsbron och solen stod på så fint.
När vi hade badat tog vi oss en galopp på långa fältet brevid stranden, och sen fick hästarna äta lite medans vi åt lunch. 
Mysigaste dagen på länge måste jag säga, och så glad över att jag fick gjort detta med Chippen, världens snällaste kille. Massor med bilder kommer i eftermiddag, nu ska jag göra mig iordning för jag ska åka till lund en sväng.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0