Idag åker vi!

idag styr vi mot Karlstad och SM 2013! gud vad kul det ska bli, jag ska bara rida min fina ponny och ha riktigt riktigt roligt på banan och även utanför med alla vänner, jag ser så himla mycket fram emot det!
Innan vi kör ska Chippen gå ett litet dressyrpass hemma.
Vi kommer köra halva vägen idag och sen fortsätter vi imorgon, så idag kommer vi bara köra till Jönköping där vi sen kommer stanna och bo över till Torsdag, sen fortsätter resan.
 
Det kommer nog ta ungefär 6 timmar minst hela vägen, När vi kommer till Jönköping ska jag skritta Chippen lite och sen imorgon kommer jag rida ut honom en skrittrunda innan vi kör vidare. Jag tycker det är så roligt med lite variation på vardagen och att åka iväg med min bästavän. 
Men somsagt uppdateringen är fixad och på topp, mellan 3-4 inlägg varje dag är gjorda och sen kommer jag självklart liveuppdatera er direkt ifrån plats. 
Finaste killen i världen, Gud vad jag älskar den ponnyn! ♥

Kommentarer
Postat av: cajsa

Lycka till Julia! Det kommer gå SÅ bra!!!

Kommer sitta som klistrad vid mobilen och ha koll på er! ;) ♥♥♥♥

2013-08-14 @ 08:21:55
URL: http://cmdressyr.blogg.se
Postat av: Annie Berggren

Lycka till! :D

2013-08-14 @ 08:54:59
URL: http://annieberggrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0