lång dag i stallet

Idag är det verkligen fint väder ute och det känns såhär lagom varmt, lite så varmt så man knappt kan vara ute men heller inte så kallt att man måste ha kofta, helt perfekt dag att vara i stallet och pilla och fixa hela dagen..
 
Jag ska hinna med att rida tre hästar idag, Chippen,Daven och Herkules, tar med mig kameran! Dock ska chippen bara ut på en tur i skogen idag, Daven ska gå ett lätt jogging pass efter 3 dagars vila, och Herkules ska gå hård dressyr träning så han är fin till imorgon när Minna kommer hem igen. 
 
Tänkte även gå igenom alla saker jag har i stallet, om där är kanske täcken eller schabrak som jag inte använder så tar jag med det hem och fotar det till bloggen. 
Och sen ikväll när jag kommer hem igen tänkte jag ta och sätta upp lite av alla rosetter, jag har inte satt upp dom ifrån förra året än så det är en del haha. 
Ska även sätta mig ner och kolla ut en fin bild på både Daven och Chipen som jag ska få ner målad! mer om det får ni senare och resultat såklart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0