medaljchans?

Hej 
Vem tror du har medaljchans på SM för juniorerna?:) 
Fick in denna frågan för ett tag sen så jag tänkte att jag får svara på den nu inann SM går av stapeln! 
Jag har ju inte jätte bra koll på juniornerna eftersom jag själv inte är där ännu. Men jag har ju sätt en del och jag har några vänner som rider som junior.
 
Men ska jag gissa och tro samt hoppas så skulle jag säga 
min vän Isabella Tovek, hon rider två hästar men jag tror starkt på hennes nya Connery, sen tror jag även på Beatrice Ivarsson, Mathilde Hanell eller Sofie Andersson.
 
Vilka tror ni starkast på? antingen inom ponny, eller juniorer?
 En bild på Bella och hennes andra häst Capo som jag tog för några månader sen under hästhagens nationella

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Ponny: Du, Clara Egholm Hebsgaard, Amanda Svanberg ocg Klara Svanberg

Juniorer: Sofie Andersson, Mathilde Hanell och Isabella Tovek

Lycka Till!!! ♥

2013-08-15 @ 20:29:10
URL: http://cmdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0