Shoppat!

var i Malmö idag inne på Hööks, hittade en hel del snygga saker, så handlade upp mina 2100 iallafall haha, Men jag är jätte nöjd med alla köp trots att jag fick välja bort vissa saker, men ponnyerna är nöjda iallafall och allt kommer användas flitigt. 
Utöver det jag har på bild köpte vi speciellt knopp medel som jag ska testa på sm, kommer utverdering efter det! och sen köpte vi schampo för vita hästar så vi kan få davens ben extra fina, hästgodis, och sadelhängare.
mörkblått är detta schabrak men det är svårt att se på bilderna.
asså dessa grimmor! hur söta? jag kanske är barnslig men då får jag vara det för jag kunde inte motstå! Daven den rosa, min lilla precious pony! och chippen min lilla super star♥
sen min favorit helt klart! det satt som en smäck på honom och det fanns endast ett kvar i hans storlek, riktigt snyggt är det! 
ursäkta att alla dom sista bilderna är så dåliga men det började bli mörkt ute, iallafall så är det ett par nya ridbyxor mörkblå ifrån JH och sen en ny tävlings shorta bra till SM! ville egentligen ha den i vit då jag tyckte den färgen var snyggare på hemsidan men tyvärr fanns den ej kvar längre synd :/

Kommentarer
Postat av: minna

Herregud vad snyggt täcket är! :D

2013-08-06 @ 21:28:17
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Täcket såg jättemysigt ut, speciellt runt halsen! Och tävlingtoppen är verkligen sjukt snygg!

2013-08-06 @ 21:59:39
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Sv: Jaha! Nej, vi har då aldrig fått något nerdrag på procenten för hennes viftande svans! :)

2013-08-07 @ 04:55:27
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Fanny

åh täcket är så snyggt!

2013-08-08 @ 00:53:46
URL: http://fannypettersson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0